loading...
رمان | کتاب | دانلود کتاب | دانلود رمان | کتاب رمان | کتاب داستان |
نگار بازدید : 726 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

نام کتاب :  آموزش جامع نرم افزار متلب

نویسنده :  مهندس موسوی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۲۱

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۰۴۰  کیلوبایت

توضیحات : اولین ویرایش آموزش جامع متلب در اختیار علاقمندان قرار می گیرد . این کتاب حاصل چندین سال تجربه تدریس و برنامه نویسی با متلب می باشد و امید است برای آموزش این نرم افزار مفید، سو دمند باشد . سعی شده است با رعایت پوستگی مطالب و ضرورت آشنایی با آنها برای کار با متلب و همچنین ارائه مثالهای مرتبط کتاب بگونه ای باشد که بصورت خودآموز مورد استفاده قرار گیرد. این کتاب الکترونیکی هفت فصل اول کتاب آموزش جامع متلب می باشد که عموما مطالب پرکاربردی هستند بی شک این کتاب مانند هر مجموعه دیگری ، بی نیاز از انتقاد و پیشنهاد نیست انتقادات و پیشنهادات خود می توانید با ما با درمیان بگذارید

 

نگار بازدید : 426 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

نام کتاب :  چکیده ای از نکته ها و گرامر زبان انگلیسی در زبان شیرین پارسی

نویسنده :  فرهاد هوشنگی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۵۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۴۸۰  کیلوبایت

توضیحات : این کتاب می تواند مورد استفاده بسیاری از علاقه مندان به زبان انگلیسی از راهنمایی  تا دانشجویان دانشگاه قرار بگیرد.شامل نکته های کنکور و اصطلاحات فراوان و همچنین توضیح گرامر زبان انگلیسی به زبانی ساده و قابل فهم برای همگان .بخصوص با مثالهایی که در کتباب آورده شده  کاملاً افراد را برای درک ساده تر زبان انگلیسی کمک می نماید .

نگار بازدید : 401 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

آموزش گام به گام فوتوشاپ

نام کتاب :  آموزش گام به گام فتوشاپ

نویسنده :  آرمان زاهدی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۷۱

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۶۶۰  کیلوبایت

توضیحات : فتوشاپ یک نرم افزار گرافیکی است. همه کسانی که با گرافیک کامپیوتری سرو کار دارند، به نوعی محتاج این نرم افزار هستند. به کمک این نرم افزار شما می توانید تصاویر مورد نظرتان را ایجاد کنید. عکس هایتان را ویرایش کنید و تغییر دهید. فتوشاپ ابزاری است برای همه کسانی که در کامپیوتر با گرافیک ثابت (و حتی متحرک) سرو کار دارند. گرافیست ها، ناشرین کتب و مجلات، چاپخانه ها، شرکت های تبلیعاتی، طراحان سایت، عکاس ها، نقاشان هنری طراحان نرم افزارها، انیمیشن سازها و …. به فتوشاپ احتیاج دارند.

 

نگار بازدید : 349 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (1)

 

نام کتاب :  آموزش برنامه نویسی C++ بدون ترس

نویسنده :  زهرا بیات

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۸۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۷۰۰  کیلوبایت

توضیحات :  مهمترین مشکل دانش آموزان و دانشجویان تو رشته کامپیوتر درس برنامه نویسیه و همیشه به این درس مثل یه غول بی شاخ و دوم نگاه می‌کنن و فکر می‌‌کنن هیچ وقت این مسئله حل نمیشه ،شاید حتما باید مخ کامپیوتر باشن تا بتونن این درس و پاس کنن ، خیلی موقع‌ها قبل از امتحان دست به دامن این و اون میشن که قبل امتحان یه نفر پیدا بشه و معجزه کنه یه دفعه همه چیزمثل برق بره تو مخشون .بعد از امتحانم دست به دامن استاد میشن که یه نمره ای به ما بده تا این درسو پاس کنیم ، اما نمی دونن عاقبت این کار جز پشیمونی تو آینده چیزیو به ارمغان نمیاره . منم یکی مثل شما بودم که تو دبیرستان با حفظ کردن برنامه رفتم سر جلسه وآرزو می‌کردم غیر سوالای کتاب چیزی طرح نشده باشه،اما وقتی وارد دانشگاه شدم تو اولین روز با کسی آشنا شدم که دید منو نسبت به برنامه نویسی عوض کرد وتموم فکر و ذکر منو با برنامه نویسی ساخت ، از اون روز به بعد من عاشق برنامه نویسی شدم و تو طول تحصیلی انقد پیشرفت کردم که استاد منو با خودش به شرکت برنامه نویسیش برد و من شدم یه برنامه نویس …

نگار بازدید : 371 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

نام کتاب :  بیماریهای مقاربتی به زبان ساده

نویسنده :  دکتر فرشاد اکبرنژاد ( مترجم )

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۵۱

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۶۰۳  کیلوبایت

توضیحات :  علی‌رغم شیوع بیماری‌های مقاربتی، مطالعات نشان می‌دهد که بسیاری از مردم از خطرات ابتلا به عفونت‌های مقاربتی که بعضاً بسیار خطرناک و در بعضی موارد مرگبار است، آگاه نیستند. برخی بیماری‌های مقاربتی نظیر سوزاک و کلامیدیا ممکن است فاقد علائم باشند. اما متاسفانه  افراد از خطرات عفونت‌های مقاربتی که به همسر و در برخی موارد به جنین قابل انتقال است، آگاهی ندارند. اگر این عفونت‌ها درمان نشوند، باعث درد‌های بسیار شدید یا عقیمی و ناباروری زنان می‌شوند. برخی از بیمای‌های مقاربتی تنها با یک دوره داروی آنتی‌بیوتیک قابل درمان است، اما بسیاری از بیماری‌های مقاربتی نظیر ایدز هم‌اکنون قابل درمان نیست. افراد مبتلا به ایدز  بیماری را برای تمام عمر به دیگران منتقل می‌کنند. نکته قابل تعمق دیگر  این‌است که جوانان ممکن است از بیان بیماری خود خجالت بکشند و قادر نباشند برای درمان بیماری‌های مقاربتی به پزشک مراجعه کنند، این امر باعث می‌شود که این افراد علاوه بر انتقال راحت به دیگران، خود نیز مدت طولانی از بیماری رنج می‌برند. برخی از بیماری‌های مقاربتی از راه‌های دیگر بجز مقاربت نیز  منتقل می‌شوند. بیماری‌های مقاربتی ویروسی نظیر ایدز و برخی از انواع هپاتیت‌ها ممکن است از طریق تماس با خون آلوده منتقل شوند، به طور مثال بیماری‌های مقاربتی ویروسی ممکن است از طریق سرنگ‌های آلوده مشترک یا از طریق انتقال خون آلوده منتقل شوند. برخی از بیماری‌های مقاربتی از مادر آلوده به جنین منتقل می‌شوند. این کتابچه قصد دارد شما را به طور ساده با بیماری‌های مقاربتی آشنا کند. و راه‌های انتقال و علائم ودر بعضی موارد درباره درمان آنها را با بیانی که مورد استفاده عموم افراد باشد معرفی کرده است.

 

نگار بازدید : 509 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

 

نام کتاب :  مسائل دختران

نویسنده :  محمد منصورنژاد

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۷۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۱۵۰  کیلوبایت

توضیحات :   از دلایل بحران هویت دختران ممکن است آن باشد که، دختران در جامعه از سوی جنس مذکر (که از نظر قدرت جسمی و بدنی خود را نیرومندتر می بیند) در معرض اقسام و انحاء آزارها قرار گیرند و نتوانند به صورت شایسته از خود دفاع کنند و از این رو در مقابل جنس مخالف، دچار بحران و مشکل شده و این معضل به انحاء شیوه ها (ضدیت با جنس مؤنث، مذکرگرایی، اختلاط بی قید و حد با پسران و…) خود را نشان دهد. نکته ی قابل بحث در این قسمت آن است که، آیا از نگاه دینی، دولت اسلامی برای دفاع از زنان و خصوصاً دختران، که به جهت زیبایی، کم تجربگی و ضعیف بودن، آسیب پذیرترند، وظیفه یی بر عهده دارد یا خیر؟

نگار بازدید : 6573 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

نام کتاب :  س ک س و آزادی

نویسنده :  آیت الله محمدرضا نکونام

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۴۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳۲۷  کیلوبایت

توضیحات : در دنیای اندیشه و عقاید، نسبت به زن  این تحفه ی الهی، آینهی جمال انسانی و مظلوم همیشه ی تاریخ  اختلافهای فراوانی وجود دارد. اندیشه و عقیده ی آدمیان در این زمینه به جهت عوامل گوناگون و سلیقه های متفاوت چنان درگیر پراکندگی و تشتّت گردیده که در بسیاری از موارد به نقاط متضاد و متناقضی رسیده و هر گروه، نقیض یا مخالف اندیشهی گروه دیگر را برگزیده است، بی آن که نسبت به ملاک و دلیل عقاید، دقّت و اهتمام چندانی داشته باشد. زن، این مظهر کمال و زیبایی، هر چند در لطف و صفا و حسن و هنر بر دیگر موجودات هستی برتری داشته و موجودی مشخّص، حقیقتی ملموس، کیمیایی فراوان و همراهی خوانا برای مرد میباشد، ولی به جهت صفات گوناگون، ویژگیهای بسیار، پیچیدگی های شگفت و ظرافتی جذّاب که در شخصیت خود دارد، در طول تاریخ بشری انسان را درگیر خرافات فراوان، افکار پریشان و بحثهای متفاوت و ناموزونی ساخته است که گاه هر انسان اندیشمندی از بیانش شرم و به بطلانش یقین دارد. بحثهایی از این قبیل که: آیا به طور اساسی زن انسان است؟ آیا انسانی ناقص است یا همچون مرد، انسانی کامل میباشد؟ و… از شمار این مباحث شرم آور است. البته بحثهای معقولی هم وجود دارد که باید در جهت تقریر و بیان صحیح و قرائت درست آن کوشش جدی داشت؛ به عنوان مثال: آیا زن در جهات  فکری، عملی و حقوق و وظایف فردی و اجتماعی با مرد، این همتای خود، مساوی است یا حقوقی متفاوت با او دارد؟

 

نگار بازدید : 801 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

آموزش هنرهای دستی

رمان ایرانی و عاشقانه بی قراره قلبم | azidan کاربر انجمن نودهشتیا درمورد کتاب :

فهرست کتاب جامع آموزش هنر های دستی :

•  آئینه با طرح پیچک
•  آباژور با تزئین برگ‌های خشک
•  آباژور با حباب‌های کاغذی برای شمع‌های شما
•  آباژور با کلاهک پرستاره
•  آدم برفی
•  آدم برفی
•  آرایش حلقه‌ای، زیباترین روش‌های گل آرایی
•  آرایه‌گری گل خشک
•  آستین افتاده سرشانه بندی
•  آستین پرنسسی
•  آستین پفی
•  آستین دراپه
•  آستین شمشیری
•  آستین کیمونو بالاتنه کوتاه
•  آستین کیمونو بالاتنه گرد
•  آستین کیمونو به صورت بالاتنه
•  آستین کیمونو پفی
•  آستین کیمونو سرشانه پاکتی

منبع : تک بوک
نویسنده / مترجم : مجله ویستا
زبان کتاب : فارسی
تعداد صفحات : 718

نگار بازدید : 833 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (1)

آموزش ورد

رمان ایرانی و عاشقانه عشق به توان 6 | غزل ، مینا و نگین کاربران انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

یکی از معروف‌ ترین و پیشرفته‌ ترین نرم افزار های تایپ متون نرم فزار ورد word می باشد . در این نسخه جدید سال 2010 شرکت معروف ماکروسافت ویژگی های بسیاری برای زیباتر شدن متن و امکانات بسیاری ارائه کرده است، که از این ویژگی ها می توان انعکاس نور و درخشش سایه به متن و همچنین اضافه شدن افکت های متن و ویژگی های چاپی عالی و ذخیره خودکار سندی که در حال کار با آن هستید اشاره کرد.
در این کتاب آموزشی ویژه که آنرا سایت کارآموزش بصورت تصویری تهیه کرده است با محیط نرم افزار ورد 2010 آشنا میشوید و کار با آن و ترفند های آنرا می آموزید.
عناوین آموزشی کتاب آموزش تصویری ورد 2010:
- ایجاد اسناد متنی با استفاده از قالب ها
- افزودن نمودارهای SmartArt
- کار با فونت ها
- تنظیم قالب و حاشیه برای صفحات
- ستزماندهی متن در جداول
- به اشتراک گذاری اسناد
- زیباسازی متن
- کار با تصاویر
- درج اشکال گرافیکی
- درج لینک، سربرگ، پاورقی و شماره‌گذاری صفحات
- درج واژه‌های هنری، امضای اسناد و نمادها در Word
- فرمت‌بندی صفحات
- ایجاد فهرست، منابع و پاورقی
- سرویس‌های پستی و نامه‌نگاری در نرم‌افزار Word
- اطمینان از سازگاری اسناد
- مدیریت اسناد با مشاهده Backstage
- تنظیم عکس ها و اضافه کردن افکت
- و ...
نگار بازدید : 828 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

مد,لباس آقایان

در این کتاب به مطالبی پیرامون انتخاب رنگ ، نکات لباس و کت و شلوار ، عینک ، کروات ،جوراب و کفش و … پرداخته میشود.

 

نویسنده / مترجم : زهرا معبودی


زبان کتاب : فارسی


تعداد صفحات : 19


کاری از خیاط باشی


منبع : تک بوک

 

درباره ما
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 92
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 139
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 510
  • بازدید ماه : 1,443
  • بازدید سال : 17,168
  • بازدید کلی : 1,752,450
  • کدهای اختصاصی