loading...
رمان | کتاب | دانلود کتاب | دانلود رمان | کتاب رمان | کتاب داستان |
نگار بازدید : 1023 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (9)

لبخند لبخند دوستان عزیزی که علاقه به نویسندگی و ارسال مطلب در این وبسایت رو دارند در این پست در خواست بدهند لبخند لبخند

 

دوستانی که مایل هستند لطفا ایمیل خودشون رو هم برای دریافت نام کاربری قرار بدهند

 

با تشکر

 

 


 


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط باران در تاریخ 1393/04/16 و 17:37 دقیقه ارسال شده است

عزیزرمانت افتضاحه بهت پیشنهادمیکنم این کاروادامه نده چون این کاره نیستی

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/03/27 و 17:42 دقیقه ارسال شده است

سلام میخوام نویسنده بشم

این نظر توسط kimiya در تاریخ 1393/03/05 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید یه سوال داشتم.اگه من بخوام نویسنده شم چطوری با پی دی اف رمان بزارم؟عکس شخصیت های رمان رو خودتون انتخاب میکنید یا نویسنده رمان؟

این نظر توسط s در تاریخ 1392/10/07 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

خوب سایتی دستو پا کردی دلم نیومد نظر ندم خسته نباشی کادویی ک میخاسم ب یکی بدم رو پیدا کردم ممنونشکلک
پاسخ : ممنون

این نظر توسط nersis در تاریخ 1392/10/03 و 21:33 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک

این نظر توسط آلام در تاریخ 1392/08/17 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

من اگه بخوام در این سایت داستانم را بگذارم باید چه کار کنم و چه قوانینی را باید رعایت کنم؟ (( ممنون میشم هر چه سریع تر پاسخ دهید.))

{{ آلام هیتلر }}
پاسخ : دوست عزیز می خواهید نویسنده سایت بشید یا فقط می خواهید داستانتون رو قرار بدم ؟ اگه داستانتون رو میخواید قرار بدم کافیه فایل متنی یا پی دی افش رو بفرستید تا قرار بدم ، اما اگه می خواید نویسنده بشید باید ایمیل رو بفرستید تا شرایط رو براتون ایمیل کنم

این نظر توسط ميثم در تاریخ 1392/07/02 و 19:54 دقیقه ارسال شده است

_____________$$$$$$
___________$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$___$$$$$,
_________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$
$$$$..$$$_$$$$$$..$$$$$$$$.$$$$$$$_$$$
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$
$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$
•••✖ آپــــــــــــمـــ •••

این نظر توسط ميثم در تاریخ 1392/07/02 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

سلام مهسا خانم ممنون از حضورت شما لينك شديد من رو هم بلينك
پاسخ : لینک شدید

این نظر توسط فرزاد عسگری در تاریخ 1392/06/27 و 4:13 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید .
من فرزاد عسگری هستم . رمانم انشاالله تا آخر مهر تموم میشه .
اگه میشه راه های ارسال کتاب رو برام بفرستید
پاسخ : شرایط رو داخل ایمیل براتون فرستادم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 92
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 139
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 485
  • بازدید ماه : 1,418
  • بازدید سال : 17,143
  • بازدید کلی : 1,752,425
  • کدهای اختصاصی