loading...
رمان | کتاب | دانلود کتاب | دانلود رمان | کتاب رمان | کتاب داستان |
نگار بازدید : 2703 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (1)

رمان گوژپشت نتردام

نام کتاب : گوژپشت نتردام

نویسنده : ویکتور هوگو

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۱۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳,۵۱۰   کیلوبایت

 

خلاصه داستان :

گوژپشت نتردام  رمانی است به قلم ویکتور ماری هوگو، نویسنده فرانسوی که در ۱۸۳۱ انتشار یافت. هوگو در مقدمه کتاب مینویسد: ( چند سال پیش نویسنده این کتاب به هنگام تماشا یابهتر بگوییم ضمن کاوش در کلیسای نتردام در یکی از زوایای تاریک برجهای آن کلمه ANATKH را که دستی عمیقا بر یکی از دیوارها کنده بود مشاهده کرد. )… ( کسی که این کلمه را بر دیوار برج کلیسای نتردام نقش زده بود چندین قرن پیش از جهان رخت بربسته و نوشته او هم بدنبال وی ناپدید گردیده، پایان عمر کلیسا نیز بسیار نزدیک است.کتاب حاضر درباره سنگ نوشته مزبور به رشته تحریر در آمده‌است. )

 

 

 

نگار بازدید : 960 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

رمان پاییز را فراموش کن

نام کتاب :  پاییز را فراموش کن

نویسنده :  فهیمه رحیمی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۳۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۳۰۰  کیلوبایت

توضیحات : نویسنده کتاب «پاییز را فراموش کن» در بیشتر جاهای داستان به ناعادلانه بودن شرایط زندگی اشاره می کند و از زخم‏های صحبت می‏کند که در بعضی از قهرمانان داستان به دمل چرکین تبدیل شده و تا این دمل چرکین خوب شود نیاز به زمان دارد. پوریا به دلیل فشارهای روحی و روانی ناشی از مرگ مادر و اتهام پدر به او بابت مرگ عمدی زنش، تصمیم می‏گیرد دو سال خدمت سربازی را به صورت داوطلبانه برای طبابت به یکی از روستاهای محروم لرستان برود. و در این روستا با عمو چگینی و نوه‏اش روژان آشنا می‏شود که از خدمه‏های درمانگاه می‏باشد. و متوجه می‏شود که اهالی بنا به دلایلی روژان را شوم می‏داند و از او فرار می‏کنند. پوریا فکر می‏کنند که باید به روژان کمک کند، زیرا تا حدودی مشکل روژان را هم مثل مشکل خودش می‏داند چون او هم مانند پوریا از طرف عده‏ای رانده شده‏اند. بنابراین به فکر تقویت نقاط قوت روژان می‏افتد و او را به عنوان دستیار خود در درمانگاه می‏پذیرد تا …

نگار بازدید : 2024 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

رمان ایرانی و عاشقانه پردیس | *رمینا* کاربر انجمن نودهشتیا

رمان ایرانی و عاشقانه پردیس | *رمینا* کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : پردیس

رمان ایرانی و عاشقانه پردیس | *رمینا* کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : *رمینا*  کاربر انجمن نودهشتیا

رمان ایرانی و عاشقانه پردیس | *رمینا* کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : ۱٫۹۵ مگا بایت

رمان ایرانی و عاشقانه پردیس | *رمینا* کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : ۲۱۴

رمان ایرانی و عاشقانه پردیس | *رمینا* کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

پردیس دختری که از بچگی عاشق پسر دایی خودش شد پسر دایی که ۱۰ سال از خودش بزرگتر بود. تو سن ۸ سالگی می فهمه که امید رو متفاوت با بقیه دوست داره یه شرم عجیب که نمی دونست چرا فقط نسبت به امید داره.
امید هم که ۱۸ سالش بود با بهترین رتبه رشته ی پزشکی قبول میشه. عشق پردیس پنهان می مونه تا زمانی که درس امید تموم میشه و پردیس هم بزرگتر میشه. امید به خاطر موفقیتش توی رشته ی پزشکی بورسیه ی خارج میشه برای تخصص … پردیس هم با شنیدن خبر رفتن امید به خارج از کشور مریض میشه و اونجاست که هر دو می فهمن که همدیگه رو دوست دارن……

 

 

نگار بازدید : 841 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

رمان خانه قانون زده

رمان ایرانی و عاشقانه نفس بارون | Nikita کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : خانه قانون زده

رمان ایرانی و عاشقانه نفس بارون | Nikita کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : چارلز دیکنز

رمان ایرانی و عاشقانه نفس بارون | Nikita کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 13.4 مگا بایت

رمان ایرانی و عاشقانه نفس بارون | Nikita کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 934

رمان ایرانی و عاشقانه نفس بارون | Nikita کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

چارلز جان هوفام دیکنز برجسته‌ترین رمان‌نویس انگلیسی عصر ویکتوریا و یک فعال اجتماعی نیرومند بود.در مقام یکی از برترین نویسندگان انگلیسی زبان، از او برای داستان‌سرایی و نثر توانگرش و خلق شخصیت‌های به یادماندنی، بسیار تحسین به عمل آمده‌ و در طول زندگی‌اش محبوبیت جهانی بسیاری کسب کرده‌است. از آثارش می‌توان، «دیوید کاپرفیلد»، «آرزوهای بزرگ»، الیور تویست و «داستان دو شهر» را نام برد.

دوره کار عدالتخانه عظمی، پس از تعطیلات عید حضرت میکائیل، تازه آغاز شده و قاضی القضات در لینکلنز این هال به قضا نشسته است.هوای ماه نوامبر سخت طوفانی است. کوچه ها و خیابانها را چنان گل فرا گرفته است که گویی سیلابهای اولیه اندکی پیش از روی زمین واپس نشسته اند و عجب نخواهد بود اگر آدم با«مگالوسوروس»ی، روبرو شود که نزدیک چهل پا طول آن است، و چون مارمولک فیل آسایی به سنگینی از«هوبورن هیل» بالا می خزد.

در خانه قانون زده دیکنز به برخی از غامضترین و ظاهراً چاره‏ ناپذیرترین مسایل اجتماعی و سیاسی انگلستان روزگار خویش می‏پردازد. در کتاب حاضر نشان داده می‏شود چگونه‏ا ین مسایل در نقشه‏ ی داستانی و شخصیت سازی های دیکنز بازتاب یافته‏ اند. نویسنده با تحلیل تفصیلی مضمونهای‏ اصلی و ساختار منحصر به فرد رمان مهمترین دلیل محوری آن در کار داستان نویسی دیکنز را روشن می‏کند، و واکنشهای‏ گوناگونی را که از اثر برانگیخت، جایگاه آن را در ادبیات اروپایی، و تأثیر آن بر دیگر نویسندگان را شرح می‏دهد.

 

 

نگار بازدید : 705 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

رمان زویا

رمان ایرانی و عاشقانه چیک چیک ... عشق | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : زویا

رمان ایرانی و عاشقانه چیک چیک ... عشق | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : دانیل استیل

رمان ایرانی و عاشقانه چیک چیک ... عشق | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 1.5 مگا بایت

رمان ایرانی و عاشقانه چیک چیک ... عشق | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 225

رمان ایرانی و عاشقانه چیک چیک ... عشق | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

   
    دانیل استیل در سال ۱۹۴۹ در کشور امریکا در شهر نیو یورک به دنیا آمد او هر چند که در امریکا به دنیا آمده است اما بخش اعظم کودکی اش را در فرانسه گذرانده است. تقریبا تا انتشار هفتمین کتاب دانیل استیل کسی به ظهور یک نویسنده بزرگ پی نبرد در سال ۱۹۸۱ یکی از دانشگاهای امریکا از او به عنوان یکی از ۱۰ زنی که جهان را تحت تاثیر خود قرار دادند نام برد و نیویورک تایمزنیز در سال ۱۹۸۴ چهار اثر او را جز ۱۰ اثر پر فروش جهان قرار داد.در آثار دانیل خانواده پر جمعیت و افراد آن که هر یک سرنوشت متفاوتی می یابند یکی از مشخصه های اصلی او است قصه های او معمولا به سر نوشت آدم های معمولی و زندگی های معمولی می پردازند و شخصیت های او اغلب از نوعی خوش بینی و ساده اندیشی مطلوب فرهنگ امریکایی بر خوردارند .انیل استیل نویسنده پر کاری است و از او بیش از ۴۰ رمان در ۴۰ کشور جهان به ۲۷ زبان ترجمه شده است .کتاب های استیل در دهه ۸۰ توانست ۳۸۱ هفته پی در پی در صدر جدول پر فروش ترین رمان های ایالات متحده بایستد و به این ترتیب رکوردی در کتاب رکورد های گینس ثبت کند ذکر این نکته ضروری است راه دراز خانه پر فروش ترین رمان دانیل استیل و همچنین پر فروش ترین کتاب ماه می سال ۱۹۹۸ در امریکا شناخته شد استیل در دهه ۹۰ هم جز فعال ترین نویسندگان امریکایی است از رمان های دانیل استیل چند سریال تلویزیونی ساخته شده است و برخی از رمان ها ی او نیز به فیلم بر گردانده شده است.
    دانیل استیل پرفروش ترین نویسنده معاصر و هشتمین نویسنده تمام دوران که کتاب های پرفروش می نویسند.  ۸۰۰ میلیون نسخه فروخته شده. داستان های دانیل استیل در ژانر درام و رمان شناخته شده اند.
    بخشی از کتاب رمان زویا :
    زویا بار دیگر چشمهایش را بست کالسکه چون باد بر زمین یخ زده میلفزید ریزش آهسته برف بر گونه هایش بوسه های ریز و مرطوب بر جای میگذاشت و مژگانش را مبدل به تور میکرد.به صدای زنگوله های اسبها که در گوشش به مانند موسیقی بود گوش میداد.همه اینها صداهایی بودند که از کودکی به آنها علاقه داشت.در هفده سالگی , احساس بزرگی میکرد , در واقع تقریبا یک زن شده بود با این همه هنوز احساس میکرد دختر بچه ای بیش نیست.فئودور اسبهای سیاه زیبا را با تازیانه اش در میان برف هدایت میکرد... هر چه تندر.و آنگاه که چشمهایش را گشود , توانست دهکده خارج تزارسکو سلو را ببیند.با خود لبخندی زد و با چشمهای نیمه باز سعی کرد دو کاخ مشابه پشت دهکده را ببیند.یکی ازدستکشهایش را که آستر پوستی داشت کنار زد تا ببیند چه زمانی گذشته است.به مادر خود قول داده بود هنگام صرف شام خانه باشد...و اگر مدت زیادی صحبت نکنند ,به موقع خانه خواهد رسید ...اما چطور ممکن بود زیاد صحبت نکنند؟ماری عزیزترین دوستش بود تقریبا مثل یک خواهر.



    فئودور سالخورده به او نگاهی کرد و لبخندی زد.زویا از هیجان خنده اش گرفت.روز عالی ای را پشت سر گذاشته بود.همیشه از کلاس باله خود لذت میبرد و حتی حالا هم کفشهای باله اش روی صندلی کنار او قرار داشت.رقصیدن برای لذت خاصی داشت ,از کودکی تنها آرزویش رقصیدن بود , و گاهی محرمانه به ماری آرزویش را به نجوا میگفت.آرزو داشت بیش از هر چیز فرار کند و به ماری اینسکی برود در آنجا زندگی کند و شب و روز با باقی رقصندگان آموزش ببیند.این فکر باعث شد لبخندی بزند.رویایی بود که حتی نمیتوانست آن را بازگو کند , آدمهای دنیای او در این هنر حرفه ای نمیشدند.لینک از پنج سالگی میدانست که استعدادش را دارد و دست کم درسهایش پیش مادام ناستوفا این دلخوشی را میداد که چیزی می آموزد که دوست دارد.ساعاتی که پیش مادام بود ,سخت کار میکرد , و همیشه تصور میکرد یک روز فوکین ,استاد معروف رقص او را پیدا خواهد کرد.افکارش از باله به دوست دوران کودکی اش برگشت کالسکه دهکده را پشت سر میگذاشت و به طرف دختر دایی اش ماری می رفت.....
نگار بازدید : 1128 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

رمان مخصوص موبایل وقتی او آمد | mehrsa m کاربر انجمن نودهشتیا

رمان مخصوص موبایل وقتی او آمد | mehrsa m کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : وقتی او آمد

رمان مخصوص موبایل وقتی او آمد | mehrsa m کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : mehrsa_m کاربر انجمن نودهشتیا

رمان مخصوص موبایل وقتی او آمد | mehrsa m کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : ۲۲۷ کیلوبایت (پرنیان) – ۷۵۱ کیلوبایت (کتابچه) – ۲۳۲ کیلوبایت (epub)

رمان مخصوص موبایل وقتی او آمد | mehrsa m کاربر انجمن نودهشتیا ساخته شده با نرم افزار : پرنیان و کتابچه ، اندروید ، epub

رمان مخصوص موبایل وقتی او آمد | mehrsa m کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

شمیم با دلی شکسته از بی رحمی و سنگدلی اطرافیان خونه ی خالشو ترک میکنه.. خونه ای که بعد از مرگ پدر و مادرش سرپناه خستگیاش بوده.. اما با علاقه پسرخاله اش به او و سرکوفت های خاله اش ناگزیر از ترک اونجا میشه.. اما دست تقدیر او را به سوی خانه خانوم بزرگ می کشونه جایی که سرنوشت شمیم رقم می خوره..

 

 

نگار بازدید : 1266 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

رمان زن سی ساله

رمان ایرانی و عاشقانه عشق به توان 6 | غزل ، مینا و نگین کاربران انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

رمان زن سی ساله سرگذشت دردناک زنی است که زندگی زناشویی کامش را برنمی‌آورد و سرانجام پس از وسوسه‌های بسیار به عشقی گناه‌ آلود تن می‌دهد. در انتهای داستان حوادث هیجان انگیزی روی می‌دهد و ...

زن سی ساله از جهت مطالعهٔ دقیق عواطف انسانی و به‌ویژه تحلیل خواهش‌ها و هوس‌های زنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
این کتاب نوشته نویسنده مشهور بالزاک میباشد.



انوره دو بالزاک (به فرانسوی: Honoré de Balzac)‏ ‏ (۲۰ مه ۱۷۹۹ - ۱۸ اوت ۱۸۵۰) نویسنده نامدار فرانسوی است که او را پیشوای مکتب رئالیسم اجتماعی در ادبیات می‌دانند.

کمدی انسانی نامی است که بالزاک برای مجموعه آثار خود که حدود ۹۰ رمان و داستان کوتاه را در بر می‌گیرد برگزیده‌است. توصیفات دقیق و گیرا از فضای حوادث و تحلیل نازک‌بینانه روحیات شخصیت‌های داستان، بالزاک را به یکی از شناخته‌شده‌ترین و تأثیرگذارترین رمان‌نویسان دو قرن اخیر تبدیل کرده‌است.

 

 

درباره ما
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 92
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 139
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 503
  • بازدید ماه : 1,436
  • بازدید سال : 17,161
  • بازدید کلی : 1,752,443
  • کدهای اختصاصی