loading...
رمان | کتاب | دانلود کتاب | دانلود رمان | کتاب رمان | کتاب داستان |
نگار بازدید : 14488 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (2)

رمان زندگی واقعی

نام رمان : زندگی واقعی

نویسنده : baharan21

حجم کتاب (مگابایت) : 2.9 (پی دی اف)

ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف

تعداد صفحات : 290

خلاصه داستان :

داستان در باره ی دختری به اسم ثناست و به علت این که والدین ش هفت سال پیش ترکش کردند، تنها با مادربزرگش زندگی میکنه. به همین دلیل همه بهش به چشم یک سربار نگاه می کنند.
طبق اتفاق وحشتناکی که برای ثنا می افته ، مجبور می شه پیش خانواده ی پدریش در تهران بره و این در حالیه که بیش تر از قبل به چشم یک سربار بهش نگاه می کنند و…

 

 

نگار بازدید : 8158 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (1)

رمان پنجمین نفر

نام کتاب : پنجمین نفر

نویسنده : هدیه.الف 

حجم کتاب : ۵٫۴۷ مگابایت

ناشر : نود و هشتیا

تعداد صفحات : ۵۲۳

خلاصه داستان :

نیکا شخصیت اصلی داستان هست که یه شب که همراه جوونای خانواده تو یه ویلا تو شمال بودن ، اتفاقات ترسناکی براشون می افته و اون تو اینه چیزی می بینه که هیچ وقت نمی تونه ازش جدا بشه و در همین اثنا توی دانشگاه با یه پسری آشنا می شه که حرکات مرموز و مشکوکی داره …

 

 

 

نگار بازدید : 6049 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (2)

رمان گناهکار

نام کتاب : گناهکار

نویسنده : fereshteh27 

ناشر : نود و هشتیا

حجم کتاب : ۷٫۷۸ مگابایت

تعداد صفحات : ۸۰۶

خلاصه داستان :

زندگیمو پر از سیاهی کردم. پر از نفرت و تاریکی..فقط به خاطر همون عذابی که همیشه ازش دَم می زد. انقدر که برای خودم این واژه ی گناهکار رو تکرار کردم تا تونستم کاری کنم بشه ملکه ی ذهن و روح و قلبم.اون شعارش دوری از گناه بود ولی عملش… یک گناهکار  ِ حرفه ای بود..یه ادم از جنس تاریکی ولی با ظاهری شیشه ای ، شکست..بالاخره تونست ظاهر شیشه ای وشکننده ش رو هزار تیکه کنه. و اونوقت بود که ظاهر زشت و پلید گناهانش نمایان شد. و من دیدم ، به چشم دیدم. بزرگترین گناهان اون افراد گناهکار رو دیدم و نفرت رو تو وجودم پرورش دادم. نفرت همون چیزی که بر قلب سنگی من حکومت می کرد.. من…
آرشام… اسمم گناهکار ، رسمم تباهکار…

 

 

نگار بازدید : 2703 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (1)

رمان گوژپشت نتردام

نام کتاب : گوژپشت نتردام

نویسنده : ویکتور هوگو

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۱۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳,۵۱۰   کیلوبایت

 

خلاصه داستان :

گوژپشت نتردام  رمانی است به قلم ویکتور ماری هوگو، نویسنده فرانسوی که در ۱۸۳۱ انتشار یافت. هوگو در مقدمه کتاب مینویسد: ( چند سال پیش نویسنده این کتاب به هنگام تماشا یابهتر بگوییم ضمن کاوش در کلیسای نتردام در یکی از زوایای تاریک برجهای آن کلمه ANATKH را که دستی عمیقا بر یکی از دیوارها کنده بود مشاهده کرد. )… ( کسی که این کلمه را بر دیوار برج کلیسای نتردام نقش زده بود چندین قرن پیش از جهان رخت بربسته و نوشته او هم بدنبال وی ناپدید گردیده، پایان عمر کلیسا نیز بسیار نزدیک است.کتاب حاضر درباره سنگ نوشته مزبور به رشته تحریر در آمده‌است. )

 

 

 

نگار بازدید : 4709 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (2)

رمان آدم و حوا

نام کتاب : رمان خاطرات آدم و حوا

نویسنده : مارک تواین

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۷۰۳   کیلوبایت

خلاصه داستان :

ساموئل لنگهورن کلمنز، نویسنده آمریکایی ملقب به «مارک تواین» در ۳۰ نوامبر ۱۸۳۵ در مرز میسوری در روستای فلوریدا با کلبه‌های چوبی پراکنده به دنیا آمد. آدم ، اولین آفریده ی خدا ، به تنهایی در بهشت زندگی میکند تا سر و کله ی حوا ، کسی که او را مزاحم میداند ؛ پیدا میشود. حوا با خصوصیات زنانه اش عرصه را بر آدم تنگ می کند و آدم با اخلاقیات مردانه اش حوا را کلافه… کم کم دست تقدیر این دو را به هم علاقه مند میکند و …کتاب خاطرات آدم و حوا عاشقانه ی لطیفی است از اولین زوج آفرینش ..

 

 

 

نگار بازدید : 1989 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (1)

رمان مخصوص موبایل لجبازی آقا بزرگ | shahtut کاربر انجمن نودهشتیا

نام کتاب : لجبازی آقا بزرگ

نویسنده : shahtut

منبع : نود و هشتیا

حجم کتاب : ۲۲۷ کیلوبایت (پرنیان) – ۷۵۲ کیلوبایت (کتابچه) – ۲۴۱ کیلوبایت (epub)

ساخته شده با نرم افزار : پرنیان و کتابچه ، اندروید ، epub

خلاصه داستان : تصمیم بزرگ آقا بزرگ همه را در بهت عظیمی فرو می برد. تلاش ها برای تغییر این تصمیم بی نتیجه می ماند و زندگی مریم و رضا در مسیر جدیدی قدم می گذارد……..

نگار بازدید : 4021 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

رمان مخصوص موبایل صدای عشق | persian star و والا کاربران انجمن نودهشتیا

نام کتاب : صدای عشق

نویسنده : persian-star

ناشر : نود و هشتیا

حجم کتاب : ۱۷۳ کیلوبایت (پرنیان) – ۶۷۸ کیلوبایت (کتابچه) – ۱۸۴ کیلوبایت (epub)

ساخته شده با نرم افزار : پرنیان و کتابچه ، اندروید ، epub

خلاصه داستان : داستان در مورد یه دختره که وارد دانشگاه میشه . روز اول با یه پسر به اسم سهیل رستگاری تصادف میکنه ، از قضا پسره خواننده کشوره و خیلی هم مشهوره به خاطر همین مشهوری خیلی مغروره…..

نگار بازدید : 1435 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

نام کتاب :  دانلود رمان خانه کج

نویسنده :  آگاتاکریستی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۵۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳,۷۲۰  کیلوبایت

توضیحات :  آگاتاکریستی، جنایی نویس نامدار انگلیسی شیفته جهان بی گناه است. او چندین بار به ایران سفر کرده و طی مصاحبه ای گفته من همیشه در کار نوشتن بودم و الان بیش از پنجاه سال است که کتاب های پلیسی می نویسم.  این کتاب یکی از آثار ویژه و مورد علافه نویسنده است بطوری که همیشه نویسنده درباره خانه کج میگفت این کتاب یکی از بهترین کارهای من است. خانه کج واقعاً اثری دلپذیر است. خواننده وقتی کتاب را میخواند اصولاً پی می برد که این کتاب با تمام آثاری که با سرعت و عجله فرق می کند.

 

نگار بازدید : 960 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

رمان پاییز را فراموش کن

نام کتاب :  پاییز را فراموش کن

نویسنده :  فهیمه رحیمی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۳۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۳۰۰  کیلوبایت

توضیحات : نویسنده کتاب «پاییز را فراموش کن» در بیشتر جاهای داستان به ناعادلانه بودن شرایط زندگی اشاره می کند و از زخم‏های صحبت می‏کند که در بعضی از قهرمانان داستان به دمل چرکین تبدیل شده و تا این دمل چرکین خوب شود نیاز به زمان دارد. پوریا به دلیل فشارهای روحی و روانی ناشی از مرگ مادر و اتهام پدر به او بابت مرگ عمدی زنش، تصمیم می‏گیرد دو سال خدمت سربازی را به صورت داوطلبانه برای طبابت به یکی از روستاهای محروم لرستان برود. و در این روستا با عمو چگینی و نوه‏اش روژان آشنا می‏شود که از خدمه‏های درمانگاه می‏باشد. و متوجه می‏شود که اهالی بنا به دلایلی روژان را شوم می‏داند و از او فرار می‏کنند. پوریا فکر می‏کنند که باید به روژان کمک کند، زیرا تا حدودی مشکل روژان را هم مثل مشکل خودش می‏داند چون او هم مانند پوریا از طرف عده‏ای رانده شده‏اند. بنابراین به فکر تقویت نقاط قوت روژان می‏افتد و او را به عنوان دستیار خود در درمانگاه می‏پذیرد تا …

نگار بازدید : 464 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

رمان پانصد میلیون ثروت

نام کتاب : پانصد میلیون ثروت ( زیرزمین اژدها ) اثر ژول ورن

نویسنده : ژول ورن

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : ۲۱۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۳,۳۴۰ کیلوبایت

توضیحات : ژول گابریل ورن نویسنده و آینده‌نگر فرانسوی بود که کتابهای زیادی با مضمون علمی-تخیلی نوشت. او هنگامی از سفر به هوا و فضا و زیر دریا در داستان‌های خود سخن گفت که هنوز بشر نتوانسته بود وسایل و امکانات چنین سفرهایی را فراهم کند. آثار او از نظر ترجمه به زبان‌های دیگر بعد از آثار آگاتا کریستی در رده دوم جهانی هستند. سال ۲۰۰۵ به مناسبت صدمین سال مرگ او «سال ژول ورن» نامیده شد. تاکنون چندین انیمیشن و فیلم از آثار او ساخته شده‌است.ورن به عنوان (پدر داستان های علمی تخیلی)شناخته شده است. ژول ورن در هشتم فوریه ۱۸۲۸ میلادی در یک خانواده مرفه در منطقه فدو از شهر نانت فرانسه به دنیا آمد. به خواست پدرش تحصیلاتش را در رشته حقوق به پایان برد اما ذوق نمایشنامه‌نویسی و رمان‌نویسی او را بر آن داشت که کم‌کم به سوی ادبیات کشیده شود. در ابتدا هرچند موفق نبود، ولی بعد پیشرفت سریعی کرد. «پنج هفته در بالون» او بسیار موفق بود و هواخواهان بسیاری یافت. ناشر آثار او، پیر-ژول هتزل برای او دوست و مشاور و همراه بسیار خوبی بود. از این گذشته، ژول ورن با دقت و نکته بینی به معرفی کشورها می‌پرداخت برای نمونه در بخشی از کتاب فاتح آسمان‌ها به شناساندن ایران نیز می‌پردازد. از کویر لوت و خطه شمال و دریای مازندران سخن به میان می‌آورد و در توصیف آن مکانها از خود مهارت به سزایی نشان می‌دهد. در آغاز آثار ژول ورن تنها در میان کودکان طرفداران و علاقمندانی داشت تا آن که منتقد و نویسنده‌ای به نام مارسل موره (۱۹۶۹-۱۸۸۷) چندین کتاب و رساله درباره ژول ورن نوشت و او را چنان که بود به دنیا معرفی کرد. مارسل موره در دو کتاب: «ژول ورن بسیار شگفت انگیز» (۱۹۶۰) و «اکتشافات ژول ورن» (۱۹۶۳) ژول ورن را به دنیا شناساند و از آن به بعد دوستداران ادب با نظر جدی تری به ژول ورن می‌نگرند. ژول ورن که هفتاد و هفت سال (۱۹۰۵ – ۱۸۲۹) درین کره خاکی زیست، نزدیک به هشتاد داستان دراز و کوتاه و رساله نوشتهٔ پژوهشی و نوشتار نوشته‌است. مانند تاریخ مصر و فرانسه و مستعمره‌هایش (۱۸۶۸) تاریخ رهنوردیهای بزرگ و رهنوردیهای بزرگ (۱۸۷۸) کریستف کلمب (۱۸۸۳) و افزون بر آن پانزده نمایشنامه نوشته که در آن دوره بروی صحنه رفته‌است .

نگار بازدید : 528 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

رمان برنده تنهاست

نام کتاب :  برنده تنهاست

نویسنده :  پائولو کوئلیو

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۴۶۲

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۵۵۰  کیلوبایت

توضیحات : این رمان که بیشتر فضایی جنایی دارد، مراقبه‌ای ژرف و دقیق بر مفاهیمی چون قدرت شخصی و رؤیاهای معصومانه‌ای در دنیای سینما و مد و شهرت است. ایگور، کارآفرین موفق روس، تصمیم می‌گیرد عشق ازدست‌رفته‌اش را بازبیابد: همسر سابقش، اِوا. ایگور که تصور می‌کند زندگی‌اش با اوا از پشتوانه‌ای آسمانی و مقدس برخوردار است زمانی به همسر سابقش گفته بود برای آنکه او را بازگرداند جهان‌های زیادی را نابود خواهد کرد. نزاع میان نیروی پلید این شخص و جامعه سر می‌گیرد و همان‌طور که داستان رمان پیش می‌رود مفهوم اخلاق واکاوی می‌شود. در پشت صحنهٔ این اَعمال بیمارگونه تهیه‌کننده‌های سینما و هنرپیشه‌های مشهور و افراد شهیر ِ روبه‌زوال و مدل‌ها و طراحان برجستهٔ دنیای مد حضور دارند که چهرهٔ مخدوش «اَبَرطبقه» را به تصویر می‌کشند؛ طبقهٔ برگزیده‌ترین برگزیده‌ها، یعنی همان کسانی که روش زندگی مردم را در جهان تعیین می‌کنند. پائولو کوئلیو با تشریح زندگی این شخصیت‌ها – که غالباً الهام‌گرفته از شخصیت‌های واقعی هستند – رمانی خلق کرده که هم گواهی بر زوال ارزش‌های معنوی در جهان امروز است و هم خواننده را با تعلیق‌ها و هیجان‌های بسیار چنان مسحور می‌کند که نمی‌تواند از ورق‌زدن صفحات خودداری کند.

 

 

نگار بازدید : 344 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

نام کتاب :  خانواده زیر پل

نویسنده :  ناتالی سویچ کارلسون

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۸۴

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۹۸۰  کیلوبایت

توضیحات : این کتاب داستان افراد بی‌خانمانی است که در پاریس زیر یک پل زندگی می‌کنند. پس از آشنایی این خانواده با پیرمردی به نام آرمان ماجراهایی عاطفی مسیر زندگی‌شان را تغییر می‌دهد سوزی، پل و اولسن سه بچه قد و نیم قدی هستند که پس از مرگ پدرشان از پرداخت اجاره اتاق, زن صاحبخانه آنها را از اتاق بیرون می‌کند و آنها ناگزیر به زیر پلی که مکان زندگی آرمان است پناه می‌برند .پیرمرد به اصرار بچه‌ها نزد آنها می‌ماند .او آتش روشن می‌کند و غذای مختصری را با آنها تقسیم می‌کند تا این که در اواخر شب مادر بچه‌ها از سر کار می‌آید و اگر چه حضور آرمان را با ترشرویی می‌پذیرد اما او را تحمل می‌کند . صبح روز بعد آرمان, بچه‌ها را با خود به گردش می‌برد تا نزد بابانوئل در مغازه لور برود و نشانی منزلشان را به او بدهد, به این امید که در شب کریسمس برای بچه‌ها عیدی بیاورد و ….

 

نگار بازدید : 761 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

بیابان تاتارها

 

نام کتاب :  بیابان تاتارها

نویسنده :  دینو بوتزاتی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۹۷

قالب کتاب :PDF

حجم فایل :  ۳,۲۴۰  کیلوبایت

توضیحات : صحرای تاتارها یا بیابان تاتارها رمانی از دینو بوتزاتی نویسنده سرشناس ایتالیایی است. این رمان در سال ۱۹۴۰ به چاپ رسیده‌است و تاکنون بارها به فارسی ترجمه و چاپ شده‌است. داستان درباره یک پادگان مرزی در نزدیکی صحرایی که در آن‌سویش قبایل تاتار همسایه قرار دارند است. سال‌هاست که همه افسران و سربازان منتظر حمله تاتارها هستند؛ افسرانی که عمر، جوانی و سلامتی‌شان را در این بیابان‌های سوزان به هدر داده‌اند به امید روزی که در میدان نبرد شجاعت و لیاقت خود را نشان دهند. اما عمر همه چه زود می‌گذرد. این کتاب بسیار معروف شد و از روی آن فیلم بسیار معروفی به همین‌نام ساختند که چندین‌بار از صدا و سیمای ایران پخش شده‌است. صحنه‌های مربوط به پادگان و تمرینات سوارکاری سربازان رو در ارگ بم در ایران فیلمبرداری کرده‌اند.

نگار بازدید : 1071 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

رمان مخصوص موبایل دختری به اسم من | هانیه جعفری (haniyehhhh) کاربر انجمن نودهشتیا

رمان مخصوص موبایل دختری به اسم من | هانیه جعفری (haniyehhhh) کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : دختری به اسم من

رمان مخصوص موبایل دختری به اسم من | هانیه جعفری (haniyehhhh) کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : هانیه جعفری (haniyehhhh) کاربر انجمن نودهشتیا

رمان مخصوص موبایل دختری به اسم من | هانیه جعفری (haniyehhhh) کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : ۶۲۱ کیلوبایت (پرنیان) – ۱٫۲۵مگابایت (کتابچه) – ۶۱۷ کیلوبایت (epub)

رمان مخصوص موبایل دختری به اسم من | هانیه جعفری (haniyehhhh) کاربر انجمن نودهشتیا ساخته شده با نرم افزار : پرنیان و کتابچه ، اندروید ، epub

رمان مخصوص موبایل دختری به اسم من | هانیه جعفری (haniyehhhh) کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

بازم خلاصه ای به ذهنم نمیرسه که براتون بگم اما در همین حد که داستان از زبون اول شخصه و این اول شخصِ مرد ماجرای کاری که برخلاف میل پدر و مادرش انجام داده و عواقبش رو نقل میکنه…عواقبی که ختم میشه به یه درخت ممنوعه… به عشقی که نباید…. ( در کنار داستان من از آدمها حرف میزنم، از اشتباه هایی که دم به دم تکرار میشن و پیامدشون هیچوقت خواستنی نیست! از آدمهایی که پر از خودخواهین مثل حسام! پر از خواستن نداشته ها و ندیدن داشته ها هستن مثل کیمیا! پر از کمبود اعتماد به نفسن مثل تینا و پر از اشتباهن مثل طاها و مونا و بقیه ی شخصیتها! شاید ما آدمها کامل نباشیم اما شنیدن قصه هایی که نقصهامون درست میکنن گاهی خالی از لطف نیستن!)…….

 

 

نگار بازدید : 2086 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

رمان ایرانی و عاشقانه عاشقان کوچک | sheyda77 کاربر انجمن نودهشتیا

رمان ایرانی و عاشقانه عاشقان کوچک | sheyda77 کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : عاشقان کوچک

رمان ایرانی و عاشقانه عاشقان کوچک | sheyda77 کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : sheyda77 کاربر انجمن نودهشتیا

رمان ایرانی و عاشقانه عاشقان کوچک | sheyda77 کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : ۱٫۳۷ مگا بایت

رمان ایرانی و عاشقانه عاشقان کوچک | sheyda77 کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : ۱۴۸

رمان ایرانی و عاشقانه عاشقان کوچک | sheyda77 کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

سه تا دوست که هر کدوم عاشق کسایی هستن که بهشون محل نمی ذارن و این دخترا سعی می کنن تا اونارو عاشق خودشون کنن در این بین اتفاقات زیادی می افته که …….

 

 

نگار بازدید : 2024 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

رمان ایرانی و عاشقانه پردیس | *رمینا* کاربر انجمن نودهشتیا

رمان ایرانی و عاشقانه پردیس | *رمینا* کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : پردیس

رمان ایرانی و عاشقانه پردیس | *رمینا* کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : *رمینا*  کاربر انجمن نودهشتیا

رمان ایرانی و عاشقانه پردیس | *رمینا* کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : ۱٫۹۵ مگا بایت

رمان ایرانی و عاشقانه پردیس | *رمینا* کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : ۲۱۴

رمان ایرانی و عاشقانه پردیس | *رمینا* کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

پردیس دختری که از بچگی عاشق پسر دایی خودش شد پسر دایی که ۱۰ سال از خودش بزرگتر بود. تو سن ۸ سالگی می فهمه که امید رو متفاوت با بقیه دوست داره یه شرم عجیب که نمی دونست چرا فقط نسبت به امید داره.
امید هم که ۱۸ سالش بود با بهترین رتبه رشته ی پزشکی قبول میشه. عشق پردیس پنهان می مونه تا زمانی که درس امید تموم میشه و پردیس هم بزرگتر میشه. امید به خاطر موفقیتش توی رشته ی پزشکی بورسیه ی خارج میشه برای تخصص … پردیس هم با شنیدن خبر رفتن امید به خارج از کشور مریض میشه و اونجاست که هر دو می فهمن که همدیگه رو دوست دارن……

 

 

نگار بازدید : 1102 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

رمان ایرانی و عاشقانه پشت یک دیوار سنگی | aram anid کاربر انجمن نودهشتیا

رمان ایرانی و عاشقانه پشت یک دیوار سنگی | aram anid کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : پشت یک دیوار سنگی

رمان ایرانی و عاشقانه پشت یک دیوار سنگی | aram anid کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : آرام رضایی aram-anid کاربر انجمن نودهشتیا

رمان ایرانی و عاشقانه پشت یک دیوار سنگی | aram anid کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : ۳٫۵۶ مگا بایت

رمان ایرانی و عاشقانه پشت یک دیوار سنگی | aram anid کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : ۳۸۹

رمان ایرانی و عاشقانه پشت یک دیوار سنگی | aram anid کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

یه داستان از یه زندگی، شایدم ۲ تا. آشنا برای بعضیها و غریبه و مجهول برای یه عده دیگه. کسایی که شاید دیده باشیم و شایدم نه.
یه دختر و یه پسر که به دنیا اومدن و ساخته شدن برای زندگی مجردی و تنهایی. هیچ رقمه شکل و رفتارشون به مسئولیت و تعهد و … نمی خوره.
زندگیهای مستقل با عقاید و رفتارهای خاص خودشون که شاید برای بعضیها قابل قبول نباشه.
حالا تصور کنید این دوتا آدم سر راه هم قرار بگیرن. چه جوری با هم کنار میان ؟؟…..

 

 

نگار بازدید : 1307 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

رمان ایرانی و عاشقانه من شیوا نیستم | نیلوفر72 کاربر انجمن نودهشتیا

رمان ایرانی و عاشقانه من شیوا نیستم | نیلوفر72 کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : من شیوا نیستم

رمان ایرانی و عاشقانه من شیوا نیستم | نیلوفر72 کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : نیلوفر۷۲  کاربر انجمن نودهشتیا

رمان ایرانی و عاشقانه من شیوا نیستم | نیلوفر72 کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : ۲٫۸۴ مگا بایت

رمان ایرانی و عاشقانه من شیوا نیستم | نیلوفر72 کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : ۲۲۳

رمان ایرانی و عاشقانه من شیوا نیستم | نیلوفر72 کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

داستان درباره یه دختر ساده خجالتی و البته شاد و سرزندس که تمام عمر ۲۰ سالش آرزو داشته که یه خونواده پولدار داشته باشه و با یه اتفاق خیلی ساده روز تولدش تصادف میکنه و وقتی بیدار میشه میبینه جای یکی از بچه پولدارای کلاسشونه! اما بر اورده شدن این ارزو به قیمت دست کشیدن از گذشتش و خونوادشو عشقشو و حتی خودش میشه و پا به زندگی میذاره که هیچ پیش زمینه ای ازش نداره اما بعدش……..

 

 

نگار بازدید : 1123 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

رمان ایرانی و عاشقانه رز خونی | Shabah eshgh کاربر انجمن نودهشتیا

رمان ایرانی و عاشقانه رز خونی | Shabah eshgh کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : رز خونی

رمان ایرانی و عاشقانه رز خونی | Shabah eshgh کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : Shabah eshgh  کاربر انجمن نودهشتیا

رمان ایرانی و عاشقانه رز خونی | Shabah eshgh کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : ۲٫۰۲ مگا بایت

رمان ایرانی و عاشقانه رز خونی | Shabah eshgh کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : ۱۵۶

رمان ایرانی و عاشقانه رز خونی | Shabah eshgh کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

ملیحه و مهتاب دخترای خاندان خان قاجار در زمان حال و گذشته دنبال گشایش راز ها هستن اما هر کدوم به روشی زجر های رو میکشن و این زجر ها تنها زیر سر ….

….

 

 

نگار بازدید : 841 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

رمان خانه قانون زده

رمان ایرانی و عاشقانه نفس بارون | Nikita کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : خانه قانون زده

رمان ایرانی و عاشقانه نفس بارون | Nikita کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : چارلز دیکنز

رمان ایرانی و عاشقانه نفس بارون | Nikita کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 13.4 مگا بایت

رمان ایرانی و عاشقانه نفس بارون | Nikita کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 934

رمان ایرانی و عاشقانه نفس بارون | Nikita کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

چارلز جان هوفام دیکنز برجسته‌ترین رمان‌نویس انگلیسی عصر ویکتوریا و یک فعال اجتماعی نیرومند بود.در مقام یکی از برترین نویسندگان انگلیسی زبان، از او برای داستان‌سرایی و نثر توانگرش و خلق شخصیت‌های به یادماندنی، بسیار تحسین به عمل آمده‌ و در طول زندگی‌اش محبوبیت جهانی بسیاری کسب کرده‌است. از آثارش می‌توان، «دیوید کاپرفیلد»، «آرزوهای بزرگ»، الیور تویست و «داستان دو شهر» را نام برد.

دوره کار عدالتخانه عظمی، پس از تعطیلات عید حضرت میکائیل، تازه آغاز شده و قاضی القضات در لینکلنز این هال به قضا نشسته است.هوای ماه نوامبر سخت طوفانی است. کوچه ها و خیابانها را چنان گل فرا گرفته است که گویی سیلابهای اولیه اندکی پیش از روی زمین واپس نشسته اند و عجب نخواهد بود اگر آدم با«مگالوسوروس»ی، روبرو شود که نزدیک چهل پا طول آن است، و چون مارمولک فیل آسایی به سنگینی از«هوبورن هیل» بالا می خزد.

در خانه قانون زده دیکنز به برخی از غامضترین و ظاهراً چاره‏ ناپذیرترین مسایل اجتماعی و سیاسی انگلستان روزگار خویش می‏پردازد. در کتاب حاضر نشان داده می‏شود چگونه‏ا ین مسایل در نقشه‏ ی داستانی و شخصیت سازی های دیکنز بازتاب یافته‏ اند. نویسنده با تحلیل تفصیلی مضمونهای‏ اصلی و ساختار منحصر به فرد رمان مهمترین دلیل محوری آن در کار داستان نویسی دیکنز را روشن می‏کند، و واکنشهای‏ گوناگونی را که از اثر برانگیخت، جایگاه آن را در ادبیات اروپایی، و تأثیر آن بر دیگر نویسندگان را شرح می‏دهد.

 

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 92
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 139
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 511
  • بازدید ماه : 1,444
  • بازدید سال : 17,169
  • بازدید کلی : 1,752,451
  • کدهای اختصاصی